Tisdag

Hej!

som sagt, förlåt för den dåliga upptareingen!

Nu skiter vi i det och ja, jag börjar skriva lite oftare. hehe!

Ja, vad har hänt i helgen? typ absolut inget. På lördagskvällen for jag, syrran, mamma och pappa ut på en liten roadtrip till svensbyn. Trodde jag... vi for typ förbi Svenbyn svängde in på nån väg som gick 7 mil in i skogen och den var grusad. Sen visade sig att vi kört fel så då körde vi tillbaka till arvidsjaursvägen och fortsatte en bit till på den sen körde vi in på en till grusade väg som var ännu längre. Mamma och pappa ville inte inse att vi inte skulle hitta stället vi sökte så vi körde och körde tills jag fick damp och vi kom till en bom. DÅ vände vi...
På söndagen for vi till backen, på typ Dollar, ÖoB, och EM. köpte inget där.
Igår var det tänkt att jag skulle va med Johannes med det blev inget.
Idag händer inget heller. Jag och syrran funderar på att fara och cykla men vars? jaja, vi får se!


randombild på Sofia som jag gjorde för ett tag sen. Jag är kanske inte den bästa i paint men denna bild diggar jag xD

Hejdå! Sss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0