The Twilight Saga

Hej!
Nu ska jag använda kategorin Sandra tycker till och jag hade tänkt skriva lite om Twilight filmerna och böckerna.
Varning för ett långt inlägg...


VS

Nu kommer det säkert låta som om jag hatar Twilight och allt sånt tjafs. Men nej det gör jag inte. Och kom ihåg att det här är mina åsikter, jag får tycka vad jag vill och ni får tycka vad ni vill.

Ni håller säkert med mig att när allting som det båda finnss böcker och filmer av, är böckerna bättre! om dom nu skrevs först. Det finns några undantag som T.e.x Pirates Of The Caribean. Men till saken, böckerna är alltid bättre, förutom när det kommer till Twilight Saga... då är böckerna gudomliga jämfört med filmerna. Filmerna är verkligen B-iga. T.o.m för vissa som inte ens läst böckerna utan bara sett filmerna, dom tycker att filmen inte alls är nå bra.

Jag har inte sett Eclipse, än, men jag har hört av alla som sett den att det är den bästa filmen i serien.... och det får vi verkligen hoppas för Ljudet av ditt hjärta är min favoritbok i serien.
Jag hoppas verkligen att dom får med det bästa och att Kirsten och Robert skärper sig och gör sina roller mycket bättre i Eclipse och även i Breaking Dawn.

Ja, det största problemet för mig är skådespelarna. (Nu kommer alla hata mig). Kirsten ska spela värsta pyskotjejen och Robert SKA spela normal kille. Kirsten var så bra i Speak men i Twilight bara.... ja.... hon passar inte alls in i rollen som Bella. Som en kompis sa för några dagar sen: "Jag ser Bella som en glad och positiv tjej som kan skoja om sig själv och sin klumpighet. Men Kirsten ser ju precis likadan ut varje ansikstutryck hon gör!"
Jag håller 100 % med henne kan jag säga er!



Och nu kommer vi till Robert Pattinson. Han som skiter på sig hela tiden... vissa förstår nog vad jag menar!


Ser ni?! ja, vissa skulle kanske säga: Jamen,  han är ju passionerad, han har ju precis träffat bella. Men jag tycker bara att det ser ut som om han skiter på sig...
Speciellt i New Moon när han säger: "This is the last time you'll ever see me" då håller jag verkligen på att skratta ihjäl mig.

Sorry alla Twilight fans men så här tycker jag. Kom ihåg att detta är mina åsikter och ni behöver inte börja bråka med mig bara för att jag skriver det här. Okej?..

Hejdå Sss ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Lidman

ECLIPSE E SKIT BRA!

2010-07-16 @ 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0