Somewhere along the way, you decided I was worth saving. I wanted to thank you for that.

Hej!
Dagen har inte alls varit lyckad. Jag har inte mått bra, vilket nog berodde på att jag knappt sovit något inatt, och när jag skulle sitta i solen gick inte det heller nå bra. Det var alldeles för varmt för det. Jag vet, ni tycker det är härligt med värmen men jag är ganska kräsen när det gäller sådant. 22 - 25 grader räcker gott. Sen får jag sån hemsk huvudvärk också ibland, solsting typ. Måste börja dricka vatten mer!

Jaja, nu ska jag sluta klaga. Som jag sa tidigare så är jag trött och det blir nog en tidig kväll.
Nu ska jag ta mig nå kvällsmat, är hungrig... ;)


Snodde bilden från Johannes facebook :)

Hejdå // Sss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0