Onsdag

Hej!
Godmorgon tänkte jag skriva, men det är nog lite försent för det!

Ja, idag händer det inte så mycket. Annika är här. Tummen upp för det! Och tja... jag tänkte som bara kolla Fejjan och skriva ett inlägg.

Jag har blivit beroende av facebook. Jag förstår egentligen inte varför... jag menar det är bara en sida där man läser andras liv och så... men ja jag är beroende. Inte så beroende att jag sitter med näsan i datorn hela dagarna och inte bryr mig om något annat. Men så beroende att jag måste in och kolla FB jäklat flera gånger per dag. Och jag har tur, jag har facebook i min kära Androidmobil så jag har tillgång till det dygnet runt. Det är bra när man inte alltid har en dator i närheten. :)


♥♥♥

Hejdå! Sss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0