If I just give myself over to the blood, I can make that pain stop. Every day, I fight that.

Hej!
Inte lika varmt idag, men ändå varmt. Det är sån här värme jag gillar ;)

Här kommer ett The Vampire Diaries inlägg
.
Just nu försöker jag hitta lite information om säsong 2 av The Vampire Diaries. Längtar så grymt mycket tills den kommer ut. Det är så spännande nu. Jag tänkte fråga er, vilket team är ni? Team Stefan eller Team Damon?


Jag är då själv team Damon. Först var jag Team Stefan eftersom Damon var så himla elak men nu när han har börjat ändra sig så är jag Team Damon. Jag har alltid tyckt att Ian är så mycket hetare än Paul så när han ändrades så föll det naturligt att jag blev Team Damon ♥

VARNING SPOILER:
Sen har jag läst, fast det här kanske ni redan listat ut, att det kommer bli en så kallad "Love square" sqaure.... inte triangle.... Ja, man undrar ju vilka den inkluderar ;)


ja, sen vart jag ännu mer Damon när jag såg han kyssa Elena, eller Kathrine, eller något. Man trodde ju att det var Elena därför vart jag så himla glad. Dom är så söta tillsammans!

Den 9th September gäller det. Då kommer säsong 2 ut på svenska :D och jag ser ju efter dom Amerikanska avsnitten, vilket betyder att någon gång i slutet av Augusti kan man börja se säsong 2 ♥

Vi avslutar med ett citat:
We have a problem, Stefan. And when I say problem, I mean global crisis. - Damon Salvatore, Under Control

hejdå // Sss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0