>And here I am, still in one peace<

Hej!

Idag är det jättevarmt! härligt :D ja, jag har hört att det ska vara asvarmt hela veckan... det gillar vi! hehe, vad händer då idag? det blir väl samma sak som igår väl, försöka få lite mer färg. GUd vad jag tjatar om det hela tiden... näh! nu ska jag vara tyst!

Kanske blir det nån kompis ikväll, eller så ska jag köra moppe! för er som inte vet det så har jag börjat köra lite smått, men jag måste vänta ända tills november för att göra provet!!! det är ju skandal.... 
okejokej, nu ska jag se  lite OTH innan jag går ut, dom första avsnitten är så bra!


Grattis till Spaniens vinst i fotbolls VM

Hejdå! // Sss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0