Söndag

Hej!
idag är det soligt ute så jag vet inte riktigt varför jag sittter här och skriver. Menmen. Bloggade inget igår, hade uppe Blogg.se sidan men jag orkade inte logga in eller skriva ett inlägg. Det är ganska jobbigt om man tänker efter.... enligt mig ialla fall!

Igår så vare jag på Pdol igen som jag skrev i något inlägg tidigare. Jag köpte en fotlänk och en rem. Inte mycket men.... Jag försökte åka något men alla ser ju så himla läskiga ut. Det dåliga medd Pdol är att det finns typ 1239949 stycken små karuseller för 4 åringar och uppåt 10. Men bara ca 3 stycken som är till dom äldre. Enligt mig så är t.o.m dom läskiga. Kanske inte den här Alibaba men det var ju typ småbarn som åkte den, så jag sket i den.
Jag tycker dom ska skaffa lite mer, bergochdalbanor och andra saker som typ Frittfall eller något för andra saker är ju så himla läskiga....

jaja, jag klagar typ hela tiden i mina inlägg.... förlåt. ska försöka skärpa mig.... ;)

Hejdå! Sss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0