SHIT!...

....vad jag längtar!

Bestly är en mordern "Skönheten och odjuret" film. Huvudrollen (Kyle) spelas av Alex Pettyfer och hans motspelerska är Vanessa Hudgens. Jag måste erkänna att även om Zac Efron och Vanessa är som gjorda för varann så passar ändå Alex ihop med Vanessa. Det dåliga är att filmen, somn har premiär den 29 Oktober här i Sverige, inte kommer på Bio3an. (Bion i Piteå) Iallfall inte vad det står. Men The last song gick ju en period i 2 dagar typ, så det kanske blir likadant. Hoppas! Jag vill verkligen se den!!!!
Alex Pettyfer är så snygg! jag menar, titta bara på han!:


Sen blir han tyvärr såhär: :(




Jajaj, nu ska jag ut i solen.

Seeya! Sss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0