Måndag

Hej igen!
Helgen har varit awsome fast väldigt jobbig.
På fredagen hände inte så mycket, men på lördagen for vi till Storforsen som sagt. Farmor och farfar följde med oss dit och vi åt, gick en runda grillade lite och ja... sånt man gör där. vi for hem vid halv 4 och vi kom fram halv 5. Då vart det hämtmat till middag som gällde.
Söndagen ägnades på Nolia mässan och jag tyckte att det var ganska lyckat. (Dock var vi där i cirka 4 timmar -.-) Köpte godis remmar, en sjal och skor som jag ska ha till gympan (även joggingen som jag snart ska kommar igång med).
Bilder och så, får ni nog senare, hade med mig min kamera men det vart ändå dåliga bilder, så jag kommer nog sno lite från Annika som hade sin systemkamera med sig.

Nu ska jag försöka hitta på något att göra.
Hejdå! Sss ♥

Kommentarer
Postat av: Kjetilruna

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 19:50:38
URL: http://kjetilruna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0