Måndag

Hej!
Första skoldagen idag då!
Helt okej var den och vi fick ett ganska bra schema. Inga dagar till fyra eller så. Dcok har vi matte sista lektionen på fredagar och då går vi till tre... menmen, wahtever!
På förmiddagen var vi med klassföreståndarna, fick schema, pratade ja... sånt. Sen hade jag även glömt bort att vi skulle få en ny i klassen..... suck. När vi berättade det för C:arna så skrattade dom, dom asgarvade... inte snällt!

Det var jättekul att träffa alla efter sommarlovet, men dock kändes det inte som om vi ens varit borta....

Nu är det snart Fångarna på fortet som jag självklart måste se. Jag minns att jag tyckte det var så bra förr när Agneta Sjödin och Hans Fahlén var programledare, minns ni det? Undrar vem som är det nu? :O

Hejdå! Sss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0