Lördag

Hej!
Uppdateringen är lite knasig nu, men jag är så trött efter sklan och så... det kommer inte bli varje dag i fortsättningen.

Idag var jag på stan med Matilda, hittade inget... eller jo, ett par skor som var assygga men skitdyra så jag tror jag väntar med dom, får väl spara hop lite eller vänta och se om dom kommer på rea.
Men Matilda köpte ett par jeans som var jättesnygga! träffade även Ida där med en kompis :)

Har  just sett klart Eclipse och ja, det var faktiskt bra! Inte som boken då men väääldigt bra om man jämför med dom andra filmerna, hade inte så höga förväntningar på den men fiilmen överträffade dom.

nu ska jag hitta på nått! ;)

Over and out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0