Kastanjevägen.

Hej!
Nu sitter jag äntligen på kastanjevägen så det är bara att smsa och be mig komma! haha! har varit så isolerad från omgivningen på våran stuga, även om den bara ligger i Vitsand. Men där blir man också , så mycket tröttare och latare än vanligt så man orkar inte alltid be nån komma dit, eller fara till nån. suck! Det ska de bli ändring på nästa sommar!

Jaja, jag och syster var nyss på Ica och handla godis! (Y) hehe.

På måndag far mina systrar bort till Sthlm, så vi ska släppa av dom på Kallax sen far jag, mamma och pappa och shoppar i Luleå. (Y) Det var grymt längesedan jag var till Luleå, sist var nog nör jag följde med Matilda och hennes mamma, vilket var ca. ett år sedan. haha!

Nu ska jag se OTH! ♥♥


Puss på er!!! Sss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0